I Have Tickets
COOKIES OP DEZE WEBSITE


Deze website gebruikt twee soorten cookies: 'sessiecookies' en 'permanente cookies'.
Sessiecookies zijn tijdelijke cookies die op uw computer / apparaat blijven staan totdat u de website verlaat of uw browser sluit.
Een persistent cookie blijft voor een veel langere periode staan, of totdat u het handmatig verwijdert.
Onze essentiële cookies identificeren u niet persoonlijk. Alle gegevens worden verzameld en opgeslagen in een anonieme vorm.

Als u onze cookies niet toestaat, kan de website NIET werken en kunt u geen kaartjes kopen bij I Have Tickets.
Door het betreden van de website gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.


Veel Gestelde Vragen

Ik heb tickets gekocht / wil tickets kopen


Wanneer en hoe krijg ik mijn e-tickets?
De e-tickets worden niet per post verzonden, maar als PDF toegezonden. Na een succesvolle betaling krijgt u een link om het ticket te downloaden. Binnen 5 minuten volgt een bevestiging per e-mail met uw ticket als PDF.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen. Wat nu?
Het kan zijn dat het even duurt, alvorens de e-mail in uw inbox verschijnt. Het kan ook zijn dat deze in de spamfolder terecht zijn gekomen; check uw spamfolder. Heeft u helemaal niets ontvangen na enige tijd? Neem contact op met de verkoper of met IHT via inquiries@ihavetickets.nl

Wat zijn de reserveringskosten? Wat gaat dit kosten?
De prijs op de IHT website is de Bruto prijs.
De online betaling is altijd hetzelfde als de op de site vermelde prijs.

Kan ik nog tickets kopen, als het evenement is uitverkocht?
Als de online tickets zijn uitverkocht, kan het zijn dat aan de kassa nog tickets te koop zijn. Neem hiervoor contact op met de organisatoren!

Wat moet ik doen als ik geen printer heb?
Print de e-tickets op een andere printer, bijvoorbeeld op uw werk of bij vrienden. U kunt ook de e-mail doorsturen naar uw smartphone. De mobiele ticket (mXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX) geldt eveneens als toegangsbewijs en kan ook gescant worden bij de entree.

Hoe veilig zijn mijn gegevens? Ben ik veilig tijdens het aankoopproces op de pagina's?
De hele transactie wordt afgehandeld via beveiligde pagina's (https). In geval van twijfels, kunt u de links van IHT met de rechter muisknop in een nieuw venster of tabblad openen.
Hierdoor wordt de verbinding (https) zichtbaar.
Uw gegevens worden zorgvuldig door ons verwerkt en enkel gebruikt voor de afhandeling van uw aankoop. Alle gegevens worden versleuteld opgeslagen en automatisch verwijderd na afloop van het evenement waarvoor u een aankoop heeft gedaan. (zie ook onze Privacy Statement)

Ik kocht een e-ticket van een ander. Is dit geldig?
We kunnen de entree niet garanderen als de e-ticket niet rechtstreeks werd gekocht van IHT.
Accepteer daarom alleen e-tickets van vrienden en kennissen. Elke e-ticket code is uniek en garandeerd toegang voor 1 persoon. Kopiëren is daarom zinloos.

Ik wil tickets verkopen


Ik wil graag tickets verkopen via IHT Heb ik dan een verwerkersovereenkomst nodig?
Partijen zijn op grond van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in bepaalde gevallen verplicht een verwerkersovereenkomst aan te gaan. Dit geldt alleen wanneer zij persoonsgegevens verwerken in opdracht van een andere partij.
IHaveTickets is van mening dat de verwerking van persoonsgegevens in het kader van de gebruikersovereenkomst met u als verkoper hier niet onder valt. Als het gaat om de verwerking van persoonsgegevens werkt IHaveTickets niet in opdracht van u en u niet in opdracht van IHaveTickets.
De gegevens die IHaveTickets ontvangt worden verwerkt op basis van een eigen verantwoordelijkheid. IHaveTickets is daarom geen verwerker, maar een zelfstandig verwerkingsverantwoordelijke als bedoeld in de AVG.
Dit betekent dat u zelf verantwoordelijk bent voor een veilige en correcte verwerking van de persoonsgegevens en het opstellen van een eigen privacyverklaring. Een verwerkersovereenkomst tussen ons is dan ook niet van toepassing.
Voor meer informatie over de positie van de verwerkingsverantwoordelijke en verwerker, zie de Handleiding Algemene verordening gegevensbescherming van het Ministerie van Justitie en Veiligheid.

Welke soorten tickets zijn mogelijk bij IHT?
Bij IHT kunt u kiezen uit een legio aan mogelijkheden voor de verkoop van tickets.
Dagkaart, passe-partout, ticket voor een tijdslot, ticket voor een bepaalde locatie, ticket voor een bepaalde artiest, vrijkaart, reservering, perskaart, enz. enz.
Komt u er niet uit? of heeft u speciale wensen? Laat het ons weten en wij kijken met u mee voor een oplossing.

Wat zijn de kosten voor het gebruik van IHT?
De kosten voor het gebruik van ons uitgebreide systeem zijn afhankelijk van de hoeveelheid tickets / producten die u verkoopt.
Tussen de 1 en 500 tickets betaalt u het vaste bedrag van €2,50/ticket. tot 5000 tickets betaalt u €1,50/ticket en daarboven slechts €1,00/ticket. (Prijzen zijn ex. BTW)
Dat is het! Verder komen er geen extra kosten bovenop.
Wij rekenen geen percentages over het door de bezoeker betaalde bedrag en het maakt niet uit of het een dagkaart, passe-partout of ticket voor bepaald tijdslot is, en waar of wanneer het ticket aangeschaft wordt of de prijs die u vraagt voor een kaartje.
Na het evenement of aan het eind van elke maand krijgt u van ons een overzicht met alle inkomsten en alle kosten (PDF en Excel) en wordt het totale bedrag minus de kosten op uw rekening gestort.

Bij andere ticketshops worden de kosten verhaalt op de bezoeker, waarom niet bij IHT?
Bij IHT heeft u de keuze aan wie u de kosten wilt doorberekenen. Neemt u de kosten op u, dan worden deze afgetrokken van de geadverteerde prijs. Laat u de bezoeker opdraaien voor de kosten, dan worden deze opgeteld bij de verkoopprijs die u heeft ingesteld.
Uw bezoeker betaald dus altijd de prijs die op de site vermeld staat zonder dat daar nog kosten bovenop komen, zoals dat het geval is bij de meeste andere ticketverkoopsites.
De reden dat IHT deze methode hanteert is omdat wij van mening zijn dat het achteraf toevoegen van de extra kosten en onkosten aan de ticketprijs bezoekers afschrikt en een beetje verlakkerij is.